Felicitări cu 8 martie – Ziua Internaţională a Femeilor


Draga X, Y, Z, iti doresc de 8 martie sa ai tot ce iti doresti, iar ceea ce iti doresti cel mai tare, sa nu-ti creasca in frunte. Ce bine ar fi sa ti se implineasca toate dorintele. Ehhh, ce bine! Deci iti doresc sa nu-ti ramana nicio dorinta neimplinita, sa fii dorita, de dorit de omul dorit. Fie ca dorul din inima sa nu te paraseasca niciodata si sa-ti aduca  numai bucurii, fericire si tot ce-i mai frumos si mai jinduit pe lumea asta.

9 gânduri despre &8222;Felicitări cu 8 martie – Ziua Internaţională a Femeilor&8221;

  1. Multumesc, Gheorg!
    Multumesc foarte mult de felicitarea ta cu ocazia zilei mele de nastere:))

    Ca intr-adevar, 8 Martie e ziua mea de nastere si imi place si masculul tau.

    EE cumva din R.M.????

  2. Aş vrea eu!!! Dar îi las pe toţi să-l savureze.
    Apropo, ai o zi de naştere într-o zi foarte frumoasă. Mă bucur că-ţi place tipu’. Sper să le placă şi femeilor, că-i sărbătoarea lor corporativă şi internaţională.
    Încă o dată, Antoane, la mulţi ani şi băieţi frumoşi!!!

  3. Ce e savuros 🙂 ?
    E distractiv sa urmăreşti ce mai scoţi, şi logica dar mai ales spectacolul de prostituţie îmbrăcat în decenta (sau cum ii spui tu ..normalitate) de toată savoarea 😆
    La lipsa de informaţii existenta cade bine sa ştii cum gândiţi.

  4. Tu arăţi ca un extraterestru, Aureliane. Albastru şi cu antene. Nu vezi ce imagine ai pe gravatar?

  5. Multumim! Multumim! Si mie imi place buchetul de flori! 🙂

    Si „La multi ani!” pentru Anton.

Lasă un comentariu